سوالات متداول شما عزیزان

هر سوالی در زمینه خرید محصولات، نحوه ارسال محصولات، نحوه پشتیبانی بعد از خرید و حتی سوالات قبل از خرید را در قسمت زیر می‌توانید مشاهده نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد روند کاری فروشگاه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

corporate laptop img

پاسخ: در صورتی که کالای ارسالی با آنچه در سایت توضیح داده شده مغایرت داشته باشد می توانید محصول را مرجوع کنید.

پاسخ: بله، فروشگاه گارنی توسط پست پیشتاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشات را تمامی نقاط کشور ارسال می‌کند.

پاسخ: هزینه ارسال به تمام نقاط ایران برای خریدهای زیر یک میلیون تومان، 35000 تومان و بالای یک میلیون تومان، رایگان می‌باشد.

پاسخ: بسته به نوع محصول و برند ممکن است محصول پلمب باشد یا نباشد، به عبارت بهتر شرایط دقیقاً به همان صورتی است که کمپانی سازنده تدارک دیده است، برای مثال بعضی از برندها چون اوردینری، بالانس و … پلمب نیستند، برند سام بای می، اکثر محصولات خود را پلمب کرده است و برند فارم استی یا باله آ تعدادی را پلمب کرده و تعدادی را پلمب نکرده است.

پاسخ: خیر، در حال حاضر با توجه اخذ نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت و وجود درگاه مستقیم پرداخت از بانک ملت، ملی و سامان، می‌توانید با اطمینان خاطر سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت کنید و از طریق درگاه هزینه آنرا پرداخت نمایید.

پاسخ: اکثر محصولات برندهای اروپایی و آمریکایی به جای درج تاریخ انقضاء روی جعبه از بچ کد ( بچ نامبر ) استفاده کرده اند.

اطلاعات بیشتر در مورد بچ کد را از طریق لینک زیر مطالعه بفرمائید:

بچ نامبر یا بچ کد محصولات مراقبت از پوست و آرایشی چیست؟

پاسخ: تمامی محصولات فروشگاه گارنی 100% اصل و خرید مستقیم از شرکت سازنده می‌باشند و با ضمانت کامل تقدیم شما می‌شوند .